VEELGESTELDE VRAGEN

Mocht je een vraag hebben, lees hieronder dan eerste de veelgestelde vragen. Wellicht geeft dat al het antwoord op je vraag. Staat het antwoord op je vraag hier niet tussen, mag je natuurlijk altijd contact opnemen. Dit kan via info@verslingerdaanhout.nl of bellen naar 06-55131154. Hou bij het bellen rekening met de volgende openingstijden:

Ma-di-do-vrij: 09.00 – 17.00

Het kan echter zijn dat ik op dinsdagmiddag en vrijdagmiddag wat slechter bereikbaar ben. Een whatsapp bericht sturen mag ook altijd. Ik zal zo spoedig mogelijk antwoorden.

KLEUREN - WANDLAMPEN - BESTELPROCES

 

KLEUREN

Kan ik kleurstalen ontvangen?
Ja, dat is mogelijk. Neem hiervoor contact via info@verslingerdaanhout.nl. De staaltjes zijn gratis, er zullen alleen verzendkosten worden gevraagd (€ 2,95 voor brievenbuspost)

Kan ik kleurcodes ontvangen?
Je kunt uiteraard kleurcodes via de mail ontvangen. Hou er echter wel rekening mee dat de digitale kleuren anders kunnen ogen dan wanneer het op het hout zit. Daarom is de kleurenkaart in de webshop ook een foto van houten kleurstaaltjes. Indien je graag kleurcodes wilt ontvangen, neem dan contact op via info@verslingerdaanhout.nl

Ik kom er niet uit met de kleurcombinatie, kan ik hierin advies krijgen?
Dat kan inderdaard. Ik denk graag met je mee over een mooie kleurencombinatie die past bij het kamertje. Stuur  een mail naar info@verslingerdaanhout.nl met je wensen en eventueel foto's van het kamertje en kijken we van daaruit samen verder.

 

WANDLAMPEN

Wat is de lengte van het snoer?
De standaard lengte van het snoer is 1.80 meter.

Op welke afstand zit het lichtknopje van de fitting/onderkant lampje?
De standaard afstand van het lichtknopje is 40 cm van de fitting af. De fitting zit achter het figuur en afhankelijk van het figuur zit het lichtknopje op 30 tot 35 cm vanaf de onderkant van het figuur.

Welk peertje kan ik het beste gebruiken?
Een LED kogelpeertje voor een E14 fitting. Het kogelvormig peertje, omdat dit eigenlijk bij alle figuren mooi past en achter het figuur blijft. Het is natuurlijk niet mooi als het peertje boven het figuur uitsteekt. Zelf werken we altijd met kogellampjes, warm wit, 2W en 4W. Er is ook de optie om een peertje mee te bestellen bij de lamp. Er is keuze uit 2 verschillende:
- Kogellamp van 2W (=25W, 250 LM).  De lichtkleur is extra warm wit. 
- 3 standen kogellamp van max 4W (=40W, 470 LM). De lamp geeft warm wit licht en heeft 3 standen zonder dat er een dimmer nodig is. Met de schakelaar aan het snoer schakel je gemakkelijk tussen de 3 standen: 470 LM, 235 LM en 50 LM. LET OP! De schakelaar aan het snoer is de reguliere schakelaar, de 3 standen zie je door het aan en uit zetten van de lamp.

Geeft de lamp voldoende licht om een boekje bij te lezen?
Ja. Uiteraard is het ook afhankelijk van het peertje die je er in doet. Maar met een peertje van 2W (250 lumen) of 4W (470 lumen) is er voldoende licht om het kamertje te verlichten, er bij te spelen/lezen zonder dat een ander lampje aan hoeft te doen. Het lampje is dan ook te fel om bij te slapen.

Hoe wordt de lamp bevestigt en krijg ik er bevestigingsmateriaal bij?
De lamp kan worden opgehangen aan 2 schroeven. De schroeven en eventueel benodigde pluggen worden niet meegeleverd.

Ik wil de lamp graag aansluiten op het netstroom en heb dus geen snoer nodig, kan dat?
Dat kan. Echter dien je hiervoor wel contact op te nemen. Er wordt dan een aanpassing gemaakt aan de wandlamphouder zodat deze past bij de situatie in jouw huis. Er wordt dan een fitting meegeleverd met een stukje strijkijzersnoer, zodat deze netjes aangesloten kan worden. 

 

BESTELPROCES

Ik heb online besteld en betaald, maar ik heb geen orderbevestiging ontvangen?
Na betaling zal de bestelling altijd goed binnengekomen zijn bij ons. Echter kan het voorkomen dat het emailadres niet goed ingevuld is, of de mail in de spambox terecht gekomen is. Met name met outlook accounts (hotmail, live, etc.) komen mails vaak in de ongewenste map terecht. Zit de mail ook niet in de spam box, neem dan zeker even contact op. Dan controleren we het emailadres en zorgen we ervoor dat de bestelbevestiging nog een keer wordt verzonden en de verzendbevestiging en track & trace mail ook goed gaan aankomen!

Hoe lang duurt het voor mijn bestelling gemaakt wordt?
Alle bestellingen van maandag t/m woensdag worden donderdag gemaakt en vrijdag verzonden. Alle bestellingen van donderdag t/m zondag worden maandag en dinsdag gemaakt en dinsdag of woensdag verzonden. In tijden dat het erg druk is kan het zijn dat bijvoorbeeld een bestelling die zondag is geplaatst met de tweede ronde die week mee gaat en pas op vrijdag wordt verzonden. Hou dus altijd rekening met een verzendtijd van 3-5 werkdagen. Indien de verzendtijd langer is door bijvoorbeeld vakantie, dan vind je dit altijd terug in de webshop en in de bevestigingsmail van je bestelling.
 

Is het mogelijk om iets aan de bestelling toe te voegen of te wijzigen als deze is geplaatst?
Dit is zeker mogelijk. In geval van wijzigen, van bijvoorbeeld kleur, doe dit zo snel mogelijk doorgeven. De producten worden op bestelling gemaakt, zo wordt er voorkomen dat het producten voor niets worden gemaakt. Bij de vraag hierboven vind je terug wat het weekschema is en weet je hoe lang je hebt om wijzigingen door te geven.

Is het mogelijk om het afleveradres te wijzigen als de bestelling al gedaan is?
Jazeker. Geef dit zo snel mogelijk door via info@verslingerdaanhout.nl.

Welk bedrijf bezorgd mijn pakket?
Alle pakketten worden met PostNL bezorgd. Je krijgt een track & trace mail. Hou deze mail goed in de gaten, of check de PostNL app. PostNL doet 1 afleverpoging en bij niet thuis gaat het pakket door naar een afhaalpunt. Haal deze op tijd op, ander wordt het pakket na enkele dagen retour gestuurd naar Verslingerd aan Hout. PostNL stopt GEEN briefjes meer in de brievenbus wanneer ze je hebben gemist.

Verdere informatie over betalen, verzenden of retourneren vind je op deze pagina: betalen, verzenden & retourneren

 

© 2018 - 2024 Verslingerd aan hout.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel